Nowe umowy dla odbiorców wody w Sopocie
W dniu 1 sierpnia 2021 r. AQUA-Sopot Sp. z o.o. przejęła od Saur Neptun Gdańsk S. A. eksploatację sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Sopocie. Dla dotychczasowych oraz nowych odbiorców oznacza to konieczność podpisania nowej umowy na dostarczanie wody i odbiór ścieków.
Jak zawrzeć umowę?
- Prosimy o złożenie wniosku o zawarcie umowy z naszą Spółką na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków - wzór wniosku dostępny na dole strony.
- Na podstawie wniosku zostanie przygotowana umowa.
- Poinformujemy Cię, gdy umowa będzie gotowa do podpisania.
Jak złożyć wniosek?
- Wzór wniosku można pobrać w formie elektronicznej (na dole strony) lub otrzymać w wersji papierowej w Biurze Obsługi Klienta.
- Po wypełnieniu wniosku i złożeniu podpisu prosimy o dostarczenie wniosku listownie lub osobiście do Biura Obsługi Klienta lub przesłanie skanu na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres Biura Obsługi Klienta:
AQUA-Sopot Sp. z o.o.
ul. Polna 66-68
81-740 Sopot
Tel. 58 551 35 07
Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30, w pierwszą środę miesiąca 10:00-18:00.
Rozwiązanie umowy
Rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków następuje:
- wskutek upływu czasu obowiązywania umowy na czas oznaczony (rozwiązanie umowy następuje z dniem upływu czasu obowiązywania umowy);
- na wniosek Odbiorcy usług za porozumieniem Stron (Strony mogą dowolnie określić datę rozwiązania Umowy, co w miarę możliwości następuje zgodnie z wnioskiem Odbiorcy usług);
- wskutek wypowiedzenia złożonego przez Odbiorcę usług (rozwiązanie umowy następuje w terminie wypowiedzenia określonym w umowie);
- w sytuacji, gdy Odbiorca usług, który utracił tytuł prawny do nieruchomości, nie złoży wniosku o rozwiązanie umowy (umowa wygasa z dniem zawarcia umowy z inną osobą dotyczącej tej samej nieruchomości);
- wskutek rozwiązania umowy przez AQUA-SOPOT, co może nastąpić w sytuacjach, w których dopuszczalne jest odcięcie dostawy wody lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego tj. jeżeli:
- przyłącze wodociągowe lub przyłącze kanalizacyjne wykonano niezgodnie z przepisami prawa,
- Odbiorca usług nie uiścił należności za pełne dwa okresy obrachunkowe następujące po dniu otrzymania upomnienia w sprawie uregulowania zaległej opłaty,
- jakość wprowadzanych ścieków nie spełnia wymogów określonych w przepisach prawa lub stwierdzono celowe uszkodzenie albo pominięcie urządzenia pomiarowego,
- został stwierdzony nielegalny pobór wody lub nielegalne odprowadzanie ścieków, to jest bez zawarcia umowy, jak również przy celowo uszkodzonych albo pominiętych wodomierzach lub urządzeniach pomiarowych;
- wskutek wygaśnięcia umowy z innych przyczyn określonych przepisami prawa.
Odbiorca usług może złożyć wniosek o rozwiązanie umowy lub oświadczenie o wypowiedzeniu umowy do AQUA-Sopot bez obowiązku korzystania z formularza, niemniej sugeruje się przy składaniu wniosku o rozwiązanie umowy korzystać z formularza zamieszczonego poniżej w celu zapewnienia zawarcia we wniosku niezbędnych danych. Pobierz formularz wniosku o rozwiązanie umowy
Do wniosku lub najpóźniej do daty sporządzenia porozumienia o rozwiązaniu umowy należy dostarczyć na piśmie lub pocztą e-mail protokół zdawczo – odbiorczy zawierający numer i stan wodomierza na dzień przekazania podpisanego przez stronę przekazującą i przejmującą, o ile taki protokół został sporządzony.
- Informacje :